søndag 20. februar 2011

Rainbow Hair



Rainbow Hair ble navnet på denne bloggen her, fordi at det handler om at det kan være hår i hvilken som helst fasong, og hvilken som helst farge! Og det kan være med sminke her og for alt man vet. Men bloggen blir for det meste om hår og skole. Nå er det vinterferie og jeg ser fram til en uke med slappe av. Så skal jeg prøve å blogge litt med bilder fra ting jeg har gjort hittil! Så da håper jeg at det blir en inspirasjon for dere til å bli frisør. 

Det er et kjempe yrke! Og det er så mye å gjøre ut av det. Mine planer frem over er å bli en av norges beste frisører, gå ferdig skolen, begynne på Adam og eva, gå læretiden, og jobbe masse. Skal også se etter en skole eller kurs som viser teater sminke, som man har med på film og sånt! Synes det virker kjempe kult, og så vil jeg gå på face stockholm skolen i oslo! Hva fremtiden bringer vet jeg ikke. Men det er herlig å vite at det er frisør jeg vil bli! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar